وبلاگ ایرونی موبایل بازی کلیپ موبایل نرم افزار موبایل

دانلود بازی و تم و کلیپ تصویری و صوتی واس ام اس

وبلاگ ایرونی موبایل بازی کلیپ موبایل نرم افزار موبایل

دانلود بازی و تم و کلیپ تصویری و صوتی واس ام اس

اس ام اس عاشقانه

زمان برنمیگردد


به عقربه ها دست نزن


زمان برنمیگردد


وتو نمیتوانی دل شکسته را


با گذشت زمان دوباره پیوند بزنی.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



ای عشق؛
از ماندن بگو!
در چشم بیتابم بتاب،
در چشم بیخوابم بخواب
ای عشق از ماندن بگو...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


خواب دیدمت که آمدی
و باز آسمانی از قناری و پرنده های ساحلی
به سمت شهر ما کوچ می کنند
و من به آن کبوتران شعر هایی از فروغ
هدیه می کنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



بمان ، کنارم بمان که هستیم تویی
بمان که شراب مستی این دل شکسته ام تویی
بخوان ، مرا بخوان که آرامش روحمی
مرو که گر روی مرگ وجودمی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



اول به نام عشق. . . دوم به نام تو. . . سوم به یاد مرگ . . . بر لوح شیشه ای قلبت بنویس: یا تو و عشق، یا من و مرگ زمان! به من آموخت که دست دادن معنی رفاقت نیست.... بوسیدن قول ماندن نیست..... و عشق ورزیدن ضمانت تنها نشدن نیست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



دستم به قلم نمیرود

هر روز تا هزار سال جلو میروم و هر بار بار هزار سال را به دوش می‌کشم

میدانی٬

بار دقایق سنگین است ٬ بار روزها و سال‌ها سنگین تر

و از همه سنگین تر ٬ لحظه‌ها

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *





تنهایی دریست

دریست به تنهایی من و تو

تنهایی که فقط تو و من

در آن گنجانده شود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



تنهایی دریست

دریست به دورسوی بیکران چشمهایت

دورسویی سبز

به موج گیسوانت و سبزی چشمانت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



تنهایی دریست

دریست به زندان غرور من

غروری که فقط

در تنهایی خویش با تو گشاده میشود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هرگاه شادم یاد تو غمگینیم می کند. هرگاه غمگینیم یاد تو شادم می کند
پس هر دو را دوست دارم چون حکایت از تو می کند…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 

غم هایت را بر روی شن بنویس تا باد آن را با خود ببرد
شادیهایت را بر روی سنگ بنویس تا برای همیشه باقی بماند…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 

داشتم اشک هایم را روی نامه ای عاشقانه با قطره چکان جعل می کردم ، خاطرم آمد شاید دلتنگ خنده هایم باشی
ببخش اگر این روز ها عشق با گریستن اثبات می شود …

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



عشق درد سری است که باید برای فراموش کردن ان عشق تازه ای را پیدا کرد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



چشم هایت وقتی دروغ می گویی زیبا تر می شوند
اگر می خواهی زیبا ترین باشی همیشه به من بگو دوستت دارم ….

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به نام کسی که یادش در بهار من ، نامش در اندیشه من ، عشقش در قلب من ، کلامش در دفتر من ، دیدارش آرزوی من است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


زندگی حکمت اوست…
زندگی دفتری از خاطره هاست…
چند برگی را تو ورق خواهی زد…
ما بقی را قسمت …

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


وقتی تنهاییم دنبال یک دوست می گردیم، وقتی پیداش کردیم دنبال عیب هاش می گردیم
وقتی از دستش دادیم دنبال خاطره هاش می گردیم…
و باز تنهاییم …اس ام اس عاشقانه موبایل

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


همیشه گورستانی در قلبت برای خاکسپاری خطای دوستانت بساز
برای داشتن چیزی که تا به حال نداشتی

بهترین و ناب ترین جملات عاشقانه

اس ام اس عاشقانه جدید ، اس ام اس عشقی زیبا ، sms asheghane

پیامک عشقی ، پیامک عاشقی ، عشقولانه ، پیامک عاشقانه جدید

اس ام اس غمگین ، اس ام اس غم انگیز ، اس ام اس دوری

اس ام اس دل شکسته ، اس ام اس وفا ، اس ام اس خیانت


کسی باش که تا به حال نبودی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد